מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייה
סגירה

תיירות ישראל וסין

מזמינים אתכם לצפות ברצאה של מר רועי קרייזמן נציג משרד התיירות בסין.
בהרצאה תקבלו מידע על מה נעשה בין ישראל לסין טרום עידן הקורונה (עד 2020), מה קורה עכשיו, למה מצפים שיקרה ביום שיפתחו השמים והתיירים יחזרו ואיך מודל העבודה מול סין השתנה.

>> לחצו כאן ללמוד עוד על סין

סין בשנת 2022 היא מעצמה כלכלית מובילה, התרבות מאוד סוגדת לכסף (showoff) ומחפשים איך לבזבז אותו. בשנים האחרונות היא שמה דגש על חדשנות ובמקום made in China משנים גישה ל-innovated in China.

שוק התיירות הסיני, עד הקורונה, הוא הגדול ביותר בעולם (כ-80% מהם נשארים ביבשת אסיה על אף שיש כאלה שגם מגיעים לאירופה ואפריקה). לא רק שהוא שוק התיירות הגדול בעולם, הוא גם השוק עם התיירים הבזבזנים ביותר בעולם.

ביוני 2020 סין חזרה לפעילות עסקית רגילה עם מגבלות של עטיית מסכות, ריחוק חברתי וכו'. סין סגורה לאנשים מבחוץ. נדרשים כעת דרכונים דיפולומטים ו/או אישורים מיוחדים. מי שכן מצליח להיכנס לסין נדרש שבועיים בידוד (על חשבון הנכנס) ובדיקות קורונה. אחרי שבועיים אלו, ממשיכים לשבוע בידוד בבית תחת פיקוח עם בדיקות נוספות ורק אז ניתן לצאת לחופשי.

הממשל הסיני והממשלים המקומיים מעודדים מאוד תיירות פנים ואף נותנת כל מיני הטבות ומתנות כדי לגרום לתייר הסיני להגיע למחוז ו/או עיר מסויימת.

מעוניינים לשמוע עוד? לחצו פליי וצפו בהרצאה.