מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייה
סגירה

אלעד נעים

אלעד נעים, בן 39, רווק, מתגורר ביבנה, עוסק בייעוץ נסיעות לחו"ל ("אלעד נעים - ייעוץ נסיעות ושירותי תיירות") ובייעוץ לעיצוב ולשיפור חוויית הלקוח בתחום הפנאי, הנופש והשירות (InSightOut), ובשנה האחרונה גם יועץ ומאמן לכלכלת משפחה. למרות לימודיי הריאליים (הנדסת חשמל בטכניון) אני גם קרוב מאוד לצד ההומני - תיאטרון (לא מכיר מישהו שראה יותר הצגות ממני), מוסיקה, אופרה, קולנוע, ספרות ואומנות.

מזה עשור בעל עסק עצמאי לייעוץ נסיעות לחו"ל, הכולל בניית מסלולים בהתאמה אישית ואופרציה. כיום אני יועץ הנסיעות שנותן ייעוץ למגוון הרחב ביותר של יעדים עבור הנוסע הישראלי, ובעל ידע רחב והיכרות מעמיקה עם מגוון רחב של מלונות ברחבי העולם.

משנת 2005 מרצה באופן קבוע בסניפי למטייל בתל אביב ובחיפה (עד לקורונה), כותב באתר למטייל, ומזה שלוש שנים מלמד בקורס יועצי נסיעות ובקורס מלונאים את תפקיד יועץ הנסיעות ומבוא לתיירות, סדנת חוויית לקוח, שיווק במדיות החדשות, יעדי תיירות (צפון אמריקה, מרכז ודרום אמריקה, יפן, אוסטרליה וניו זילנד, פורטוגל, איטליה, בריטניה, ספרד).

מתמחה במדינות: ארה"ב, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד, קוסטה ריקה, גוואטמלה, מקסיקו, אקוודור, בוליביה, פרו, ברזיל, ארגנטינה, צ'ילה, אנגליה, סקוטלנד, אירלנד, יפן, תאילנד, גרמניה, ספרד, פורטוגל, צרפת, איטליה.

"זו אינה קלישאה: נפלה בחלקי הזכות להיות חלק מהגשמת החלומות של הלקוחות שלי, ואין דבר מספק יותר מזה. לקוחותיי משקיעים את מיטב כספם בדרכם לחופשה או לטיול חלומי, ולכן יש כאן גם אחריות גדולה. מלבד זאת, העבודה בתחום התיירות מאפשרת לי גמישות רבה, ותקופות שאינן עמוסות מאפשרות לי לנסוע בעצמי לחופשה או לטיול שבזכותם אני גם מפתח את העסק."

ללא תואר רשמי בתחום התיירות (לימודי הנדסת חשמל בטכניון), מומחה במלונאות חו"ל ובאירועי תרבות בלונדון ובניו יורק.

אלעד נעים