מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייה
סגירה

עדנה ברודאי

ילידת חיפה, גרה בזכרון יעקב, נשואה לאריק ואמא ל-3.

סיימתי שרות צבאי, חובה וקבע כקצינה בחיל הים.

במקביל ללימודי התואר הראשון באוניברסיטת חיפה – (בחוגים פסיכולוגיה ולימודי א"י) נכנסתי לעולם התיירות והתאהבתי. לאחר שסיימתי קורס "פקיד מורשה" של משרד התיירות התחלתי לעבוד בסוכנויות נסיעות. בהמשך עברתי קורס "פקיד מומחה" וניהלתי משרד נסיעות. סיימתי לימודי מנהל עסקים וניהול כללי ועברנו לגור בארה"ב.

בתקופה זו לימדתי עברית באוניברסיטת מישיגן, וחרשנו את יבשת צפון אמריקה לאורכה ולרוחבה. כשחזרנו מהשליחות עברנו לגור באילת, שם ניהלתי משרד נסיעות וצללתי למעמקי ים סוף.

סיימתי קורס מנהלי אתרים Web-Master של חברת John Bryce ועשיתי תואר שני (M.A) באוניברסיטת חיפה, עם התמחות בתיירות בחוג לגיאוגרפיה.

מייד אחרי חגיגות המילניום הגשמתי חלום וסיימתי קורס מורי דרך ומאז אני מדריכה ברחבי ארצנו המדהימה קבוצות צליינים (מאינדונזיה, מלזיה, הונג קונג, קנדה, ארה"ב, פיליפינים), קבוצות של חוגי משוטטים ישראלים, בודדים ומשפחות. כמו כן, אני בעלת רישיון נהיגה ברכב ציבורי.

אני מלמדת בבית הספר לתיירות משנת 1992, בעיקר בקורסים להכשרת כח אדם במשרדי נסיעות, בנושאים של תפעול וניהול משרד הנסיעות, היכרות עם מוצרי התיירות השונים, אופרציה לבודדים וקבוצות ותוכנות לניהול המשרד.

מי שנכנס לענף התיירות – יודע שזו אהבת עולם!

תחום הנסיעות והתיירות הוא תחום דינמי, מרתק, בעל קצב הישתנות מהיר ועבודה במצבים חדשניים – המחייב חיבור של דיסציפלינות שונות לכדי יצירת נסיעה המותאמת אישית לכל אדם ובכל פרק זמן.

אף פעם לא משעמם כאן!

עדנה ברודאי